Twoje przedsiębiorstwo posiada stronę internetową? Na pewno zależy Ci na tym, aby wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Jest to skuteczny sposób przyciągania nowych klientów i budowania marki. Aby jednak do tego doszło, musisz sprostać wymaganiom, które przed stroną stawia wyszukiwarka Google. Najlepszym rozwiązaniem jest przeprowadzenie audytu SEO. Po lekturze tego tekstu wiedzieć będziesz, na czym on polega i jak go wykonać.
Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO to skrupulatna analiza kluczowych elementów strony internetowej pod kątem wymagań narzucanych na nią przez algorytmy wyszukiwarek. Dzięki takiemu sprawdzianowi dowiesz się więcej na temat tego, na co zwracać uwagę w przyszłości, rozwijając witrynę. Poznasz konkretne parametry, którymi kierują się maszyny Google. Audyt pozwoli Ci zdobyć wiedzę na temat m.in.:
- jakości tekstów na Twojej stronie internetowej
- prawidłowości oznaczeń tytułów, nagłówków i śródtytułów
- nasycenia słowami kluczowymi
- linkowania zewnętrznego i wewnętrznego
- sposobu wyświetlania Twojej strony na urządzeniach mobilnych
- prędkości ładowania witryny
- i wielu innych czynników.
Kto powinien przeprowadzić audyt SEO?
Audyt SEO to usługa, z której powinni skorzystać przedsiębiorcy, którzy chcą zorientować się, w jakiej kondycji aktualnie znajduje się ich domena. Tylko dzięki dogłębnej analizie witryny dowiesz się, jak wypada ona na tle konkurencji, jakie błędy popełniłeś w jej strukturze i co powinieneś jak najszybciej poprawić, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
W ten sposób będziesz w stanie pozyskać nowych klientów, za co a tym idzie – poprawić wyniki finansowe Twojego przedsiębiorstwa. Wzmacnianie widoczności w sieci to niezwykle ważny element strategii rozwoju firmy. Nie zwlekaj i sprawdź, jak własnoręcznie wykonać audyt SEO już dzisiaj. Nie masz czasu do stracenia. Każda minuta może kosztować Cię utratę szansy na pozyskanie potencjalnych klientów.
Jak wykonać audyt SEO?
Jeśli dałeś się już przekonać, przejdźmy do meritum – przeprowadzenia audytu SEO. Na rynku znaleźć można kilka narzędzi, które przeanalizują Twoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google. Ich działanie różni się od siebie zakresem analizy, poziomem szczegółowości otrzymanych wyników oraz ceną.
Nie przejmuj się, jeśli nie chcesz od razu inwestować w audyt SEO dużej kwoty. Podstawowa analiza dostępna jest całkowicie za darmo. Doskonałym przykładem nieodpłatnego badania witryny jest Audyt SEO WeNet, z którego skorzystało już wielu małych i średnich przedsiębiorców.
Co trzeba zrobić, by skorzystać z usługi? To niezwykle proste. Wystarczy podać dokładny adres strony, którą chcesz zbadać i nacisnąć przycisk „Audytuj”. Od tego momentu nie powinieneś czekać na wynik dłużej niż przez minutę. Po upływie tego czasu Twym oczom ukażą się informację na temat aktualnej kondycji badanej strony WWW. Dane zostały wyrażone w przystępny sposób, a wyniki w procentach, co znacznie ułatwia rozeznanie się w sytuacji. Prócz danych liczbowych możliwe jest pobranie szczegółowego raportu, który w równie przystępny sposób prezentuje słabe i mocne strony badanego adresu. Wystarczy wypełnić krótki formularz.
Jak zinterpretować otrzymane dane? Powinna być to dla Ciebie przede wszystkim lista zmian, jakie należy wdrożyć w obrębie analizowanej strony. Dzięki prostej i przejrzystej formie szybko powinieneś zorientować się, jakie konkretnie elementy witryny wymagają natychmiastowej poprawy. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz skorzystać z darmowej konsultacji z ekspertem SEO. Wykwalifikowany pracownik w przejrzysty sposób wytłumaczy Ci, na co powinieneś zwrócić uwagę, nanosząc poprawki.
Wdrożenie poprawek będących wynikiem audytu SEO powinno pomóc Ci zwiększyć widoczność witryny w sieci. Pozycjonowanie jednak to ciągły proces wprowadzania ulepszeń, którego nie można zaniedbać w przyszłości.
Jakie korzyści płyną z audytu SEO?
Profesjonalny audyt to doskonała baza wiedzy o aktualnej kondycji strony. Dzięki niemu dowiesz się dokładnie, jakie jej elementy wymagają modernizacji, a które są stworzone poprawnie. W rezultacie wdrożenia porad zawartych w wyniku audytu zyskasz wiele wymiernych korzyści, takich jak:
- wyższa pozycja w wyszukiwarce, co przełoży się na zwiększony ruch w witrynie
- rosnąca każdego dnia liczba klientów
- lepsze wyniki finansowe Twojego przedsiębiorstwa
Nie każdy ma czas i chęci do samodzielnego przeprowadzania audytu SEO, a następnie optymalizacji strony. Jest to dość czasochłonny proces, który wymaga posiadania umiejętności. Zawsze możesz zlecić to zadanie agencji marketingu zintegrowanego WeNet.pl. Eksperci wykonają go za Ciebie! Dzięki ich pracy poznasz możliwe kierunki dalszego rozwoju witryny i najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu. Kolejnym ułatwieniem, jakie oferuje wybór tego rozwiązania, jest możliwość skorzystania z usługi pozycjonowania i współpracy z dedykowanym opiekunem. Jest to osoba, która wytłumaczy skomplikowane kwestie i będzie informować Cię o postępach prac i ich rezultatach.
Audyt SEO to doskonała możliwość poprawy pozycji w wynikach Google i zwiększenia ruchu na Twojej stronie. Nie zwlekaj i wykonaj darmowy Audyt SEO WeNet. Zleć zadanie ekspertom i czekaj na wyniki. Dzięki ich pracy zyskasz renomę eksperta na rynku oraz znacząco poprawisz swoje wyniki finansowe.